PRZEJDŹ DO SKLEPU

PRZEJDŹ DO SKLEPU

Zobacz więcej

Opinie

Miliony przeżytych razem przygód, miliony uśmiechów
Jesteśmy na 6 kontynentach, nasze przyczepki jeździły w każdym terenie
Ponad 100 000 sprzedanych przyczepek Weehoo

Pand 10 lat doświadczenia, dziesiątki innowacji

Modele przyczepek rowerowych

Przeżyjcie przygodę razem

Zalety przyczepki Weehoo

Zobacz więcej

Dystrybutor przyczepek Weehoo - BM Consulting Beata Morawska - zajmuje się sprzedażą produktów sportowych dla dzieci i niemowląt od 2010 roku. Naszą specjalnością, oprócz przyczepek rowerowych, są produkty do pływania dla dzieci brytyjskiej marki Splash About.

Sprzedajemy tylko produkty, których sami używamy i testujemy z naszymi dziećmi. Wybieramy tylko produkty najwyższej jakości, bezpieczne i trwałe.

Chętnie pomożemy w wyborze najbardziej dopasowanego produktu. Piszcie śmiało z jakimikolwiek pytaniami i problemami. Jesteśmy małą, rodzinną firmą i zależy nam na dobrych relacjach z każdym z Państwa.

Wysyłając do nas wiadomość akceptujesz naszą Politykę Prywatności.

Przyczepka Blast - przygoda dla najmłodszych

• Ekonomiczna wersja przyczepki rowerowej Weehoo dla najmłodszych.

• Jest przeznaczona dla dzieci w wieku 1-4 lata.

• Krótsza i lżejsza od pozostałych przyczepek.

• Pozwól maluchom uczestniczyć w przygodzie.

Przyczepka Thrill - dla wymagających

• Przyczepka rowerowa Weehoo Thrill to najnowszy model Weehoo z licznymi innowacjami.

• Lżejsza, składane siedzisko, łatwiejszy montaż.

• Większe sakwy i błotnik, 5-punktowe pasy bezpieczeństwa.

• Zawiera w komplecie daszek i osłonę przeciwdeszczową.

lub zadzwoń

+ 48 733 531 534

w godz. 11.00-14.00

Wyślij
Formularz został wysłany - dziękujemy.
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!

Weehoo to amerykańska marka jedynych w swoim rodzaju, aktywizujących jednokołowych przyczepek rowerowych. Kochamy przygody i chcemy się z nimi dzielić.

Weehoo jest obecne na 6 kontynentach.

Setki tysięcy sprzedanych przyczepek na całym świecie. Jesteśmy z Wami od 2008 roku.

Pomysł narodził się w głowie rodzica - zapalonego rowerzysty, który nie chciał rezygnować z przejażdżek rowerowych ani z czasu spędzanego z dziećmi. Po przetestowaniu tradycyjnych, zabudowanych przyczepek, okazało się, że często po prostu usypiają one dzieci. Wykorzystując swoje doświadczenie inżynierskie, pomysłodawca i założyciel przyczepek Weehoo zaczął eksperymentować, by osiągnąć najlepsze połączenie bezpieczeństwa i radości z jazdy. Tak w 2008 roku narodził się prototyp. Po pierwszych testach dzieci wykrzykiwały "weehoo, to jest super". Stąd nazwa - Weehoo.

Przeżyjcie przygodę razem.

Odwiedź stronę producenta.

Przyczepka Turbo - zawsze razem

• Podstawowy model naszej jednośladowej przyczepki rowerowej z pedałami.

• Przeznaczony dla dzieci w wieku 2-9 lat.

• Regulowane siedzisko, zabudowany łańcuch.

• Trzypunktowe pasy, spełnia normy europejskie EN i amerykańskie ASTM.

• Przyczepka idealna do wąskich ścieżek i szlaków.

• Podaruj dziecku przygodę!

Przeżyjcie przygodę razem

Przyczepka iGo 2 - podwójna przygoda

• Podwójny uśmiech, podwójna zabawa!

• Przyczepka rowerowa i-Go 2 ma wszystkie zalety przyczepki pojedynczej i dodatkowe siedzisko do przewożenia drugiego pasażera.

• Pasażer z tyłu opiera stopy na wygodnym podnóżku.

Napisz do nas!

porównanie przyczepek rowerowych
przyczepka rowerowa Weehoo Turbo
przyczepka rowerowa Weehoo iGo2

Jeśli jesteście zgraną rodziną, zakochaną w podróżach czy wyjazdach rowerowych, lub przynajmniej duetem kochającym ten rodzaj wypoczynku, a Wasze dziecko wyrosło z przyczepki, zostaje Wam albo zmuszenie dziecka, by kilkanaście kilometrów dziennie męczyło się jadąc na swoim rowerku, albo musicie na kilka lat odpuścić sobie ten rodzaj wypoczynku. O przepraszam – znam jeszcze jeden sposób na rozwiązanie Waszego problemu – zakup doczepki Weehoo.

RowerowaRodzina.pl

Podróż z Weehoo i-Go to czysta przyjemność, raz, że dziecko jest zaangażowane w jazdę, może, ale nie musi pracować razem z nami, przydaje się to w czasie jazdy w trudniejszym terenie, czy na podjazdach. Dojedziemy chyba wszędzie, mocna gruba opona z tyłu sprawi, że wertepy, dziury nie będą nam straszne, lasy, pola, dolinki, asfalt, zjazdy, podjazdy, płytkie strumienie, przejedziemy wszystko.

Rowerowy Włóczykij

Pedałowanie to też dodatkowa frajda i ruch dla dziecka. Dzięki możliwości pedałowania pasażer czuje, że pokonany dystans to również jego zasługa.

Z uwagi na jednokołową konstrukcję, wjedzie wszędzie tam, gdzie da radę wjechać i zjechać ciągnący ją rower. Jest węższa od kierownicy w moim rowerze, dzięki czemu mam pewność, że wjeżdżając między drzewa czy inne przeszkody nie zahaczę o nie. Wąskie ścieżki, koleiny czy gruntowe, porośnięte na środku trawą drogi nie stanowią dla niej problemu.

E-bajkiem przez Świat

przyczepka rowerowa Weehoo Thrill
Źródło: E-bajkiem przez świat OPIS TRASY: Choć przewodniki podają, że długość trasy to ok. 28 km, nam wyszło 35, ponieważ zwiedzaliśmy zaporę, kilka razy kręciliśmy się tu i tam. Czas samej jazdy to ok. 2 godziny. Trasa w całości asfaltowa. Piękna, ale jak wspominaliśmy nie należy do najłatwiejszych. Jeśli myślicie o przejechaniu jej w całości z przyczepką lub z małym samodzielnie jeżdżącym na rowerze dzieckiem, zastanówcie się trzy razy. Jeśli jesteście posiadaczami "elektryka", nie zastanawiajcie się, ruszajcie :) Przewodniki podają, że suma podjazdów na trasie to ok. 280 m. Wydaje
Źródło: E-bajkiem przez świat OPIS TRASY: Trasa o długości ok. 45 km. Łatwa technicznie i kondycyjnie. W całości prowadzi po drogach utwardzonych. W większości, poza terenem Starego Miasta, przebiega po wytyczonych ścieżkach rowerowych. Czas przejazdu ok. 3 godziny. Lublin zwiedzaliśmy z nieMAPA, uznając, że pokazane w niej miejsca zainteresują zarówno nas, jak i Wojtka. Nie myliliśmy się, choć lubelską nieMAPĘ przydałoby się nieco zaktualizować. Np. przeszklony właz na Bazarze na Podzamczu, przez który widać podziemną rzekę. Bazar na Podzamczu nie istnieje. Istnieje za to Targ pod Zamkiem. Próżno tam jednak
Źródło: E-bajkiem przez świat OPIS TRASY: Trasa o długości ok. 50 km. Początek i koniec przy klasztorze w Łagiewnikach. Początkowo prowadzi przez Las Łagiewnicki po leśnych i szutrowych ścieżkach. Łódzka infrastruktura rowerowa nie należy do najlepszych, tak więc poruszanie się po mieście bywa trudne. Wycieczkę odbyliśmy w niedzielę, przez co ruch na drogach był sporo mniejszy niż w powszedni dzień. Planując trasę wyznaczyliśmy sobie na mapie kilkadziesiąt punktów, które chcieliśmy zobaczyć i poruszając się od jednego do drugiego zwiedzaliśmy miasto. Łódź po prostu trzeba odwiedzić!  GŁÓWNE PUNKTY TRASY: Pomnik Misia
Źródło: E-bajkiem przez świat OPIS TRASY: Trasa o długości ok. 40 kilometrów. Łatwa technicznie i kondycyjnie. Czas samej jazdy ok. 2 godz. 40 min. Bezpieczna, jak na miejskie warunki. Niemal w całości przebiega drogami rowerowymi o równej, utwardzonej nawierzchni. Na trasie wiele atrakcji - zabytki, miejsca do rekreacji. Pozwala zobaczyć największe atrakcje miasta. Rowerowa infrastruktura w Poznaniu imponuje. Do tej pory przodowała w naszym rankingu Warszawa, ale to co zobaczyliśmy w Poznaniu stawia go na równi ze stolicą. W rejonie Starego Miasta chyba najczęściej spotykanym znakiem pionowym jest tabliczka T-22